Wednesday, June 13, 2012

Vaseline Body Lotion for Stretch Marks

Salam All,

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

I just want to review a product that I am using since 2009,

اليوم حابة اتكلم عن منتج انا صار لي من سنة 2009 أستخدمه

Vaseline Cacao body lotion with Vitamin E, I use it daily after shower and I apply on wet skin especially on my hips.

فازلين بزبدة الكاكاو بفايتمين اي، استعمالي له يومي بعد الشاور احطه على منطقة الفخوذ

I used to have strech marks since I lost around 8 kgs long time ago and believe me it really works.

قبل خسرت تقريبا 8 كيلو من وزني وكان عندي سترتش ماركس والحمدلله مع المداومة عليه لاحظت انها اختفت


Key Ingredients of Vaseline Cocoa Glow Body Lotion

  • Rich cocoa butter - helps to even skin tone
  • Conditioning moisturizers - leave skin smooth and supple

You can find in the pharmacies/ supermarkets

So what are you waiting for? Go and Grab it :D

تلقونه بالصيدليات والجمعيات

يلا كل واحدة تستخدمه وتعطيني رايها فيه :$

اشوفكم بريفيو قريب ان شاءالله

3 comments:

The Cherry On The Top said...

سبحان الله كنت حأسوي فيديو عن كذا منتج من فازلين ..
يعطيكي العافيه يا رب ^^

Dalola said...

جوجووو :$

تبادل خواطر ... ماعليكي مني انتي صوت وصورة وانا وراء الكواليس لول

مشكورة يا عسل على ردودك واهتمامك وبانتظار الريفيوو

Anonymous said...

ممكن تقولين لنا كيف خسرت الوزن :) ؟